Saturday, November 13, 2010

Got Our Nails Done!

After Akesha's study session yesterday, I decided to grabbed my hidden nail paraphernalia and get our nails painted! Ayay! Akesha was very excited and obviously liked the idea.
Here's our nails...ehehhee...at least I tried. We had fund doing it though! Too bad we can't afford to go to a nail salon. Well, nail salon services here in the US is outrageous!
Here's my ugly looking feet.
Y'all have a wonderful weekend!


26 comments :

Mrs. Kolca said...

Nice idea. I also paint nails together with my little one. She loves it. Haha.

Hey, your feet do not look ugly at all! Kung ugly yan, so pano naman ang feet ko? Ugliest siguro kasi parang luya. Haha.

Lulu Post said...

nice baya ang mga design mami... na ako i need to paint my nails na bitaw pod...

tuod di bale na ang mga feet ang impt nice ang shoes lol tapos ang hand ang most important is the diamonds lol

Grace said...

This is so cute....I love your shoes, sis:)

eden said...

Ganahan ko sa design, Dhemz. Parehas gyud si Akesha ni Dorothy nga mag utingkay sad basta magsugod nako ug butang ug nail polish. Nice shoes. Bagay kaayo sa imong tiil.

nuts said...

galing ng nail art ha! teka, nuh ka ba, anong ugly feet. nahiya tuloy ako sa kin..prang kelangan na spa, dito kasi mura lang hehe, for 3 dollars , nakarelax ka na.

Kayce said...

aw! ka cute ba kaayo sa mga nail art! gusto pud mi mu testing ana ni sydelle sis! hehehe... unsay ugly feet? ka chada sa imong feet sis oi! love your shoes! heheeh

w0rkingAth0mE said...

Ok yan dhemz sometimes ako na lang din gumagawa sa sarili ko .. I like the art work =)

analou said...

I've never been to a nail salon here in the US dhemz because as what you said the fee is outrageous. I've done it myself but for a few times only because I am too lazy to do it.

Hmmmm....the nail painting is beautiful. I probably would not know to do it myself. I am sure Akesha will be looking forward to nail painting in the near future. Happy weekend!

Vixzana said...

http://vazdownloadez.blogspot.com/

anne said...

Mami Dhemz we have the same color for toe nails hehehe

yen said...

I do not have time to get my nails done for now, sobrang busy ang weekend nako...

☆Mama Ko☆ said...

Aguy ang singsing ka suwaw hehe ka adunahan ug mga kamut uy, nag manicure sd mi ni justine niaging adlaw tsang sus niingon si jose tangtang ky nabaghuan siya tan aw sa among mga kamut hehe. pero mas artistic ning inyuha da.
ugly feet man jd, ka nice sa shoes. agi ko tsang thanks sa mga visits and commentos

femalestuffs.com said...

You are so creative, Dhemz. Bravo! Your design looks really cute.
I'm not a fan of nail art though LoL.
I love single color only.

Your feet look great. I even love your shoes very much...
Have a great Sunday there

Hugs
Risma

*josie* said...

oo nga that's what I heard, $20 per service, gosh 2 opps ko na yun, hehe.. anyways the design are so cute pa nga eh para ka na ding nagpa saloon. :D

avatarlady said...

Those are pretty wild nails. Btw, thanks for dropping over my blog. Care to exchange links?

Clarissa said...

Ganyan din ang nail salons dito--sobrang mahal!!I can't afford to fix mine kaya ako na lang.Love your nailarts!

kat said...

oi nice nail designs dah! wa pod paulahi ang kulot hahahaha..nice pod ang shoes...hehehe

kat said...

ay take two...kalimot ko...nag pahost ka na Dhemz sa wp kay imo Great and deals mo direct naman sa WP pero empty pa...let me know kung lisod waaaaa hahahaha

♥♥ Willa ♥♥ said...

nice nail paint! I love it!

chubskulit said...

Ang taray ng mga kuku ng mga diases heheheh.. Love your shoes sis hehehe

Gee of georyl.com said...

nice naman ng bonding time nyo... :)

Mel Avila Alarilla said...

Oo nga, if you can do your own nails and those of your daughter why go to the beauty salon and spend a fortune there. It is just practical to do your own nails. The results on your own nails and those of Akesha are simply terrific. Thanks for the post. God bless you all always.

Vernz said...

Mahal diay diha Dhemz... diri nalang ka sa Davao tag P50 ra...hahaha... love your shoe...

Michelle said...

I stopped and looked because I was thinking "her feet look nice". Love the shoes too.

Mel said...

girlalu kau mo 2 oi hehe so cute!

imriz said...

kahusay mu nman pla mag-mani and pedi ha...no need na nga spending a fortune yakang yaka mu nman, bonus pa kay akesh:)