Thursday, June 24, 2010

Father's Day Celebration '10

Last Sunday was Father's day. Our celebration went mighty fine. We just stayed at home and went out for dinner.
Akesha handed her present to hubby and it was too cute when she said "Happy Father's Day Papaaaaaaa!

My card for hubby.....
We went to Red Lobster for dinner. It's my turn to treat my husband and daughter. We had a fantastic dinner. Thanks again hon for being a wonderful dad.
My order is at my Kitchen blog....lol!


25 comments :

  1. cute ni akesha kissing daddy goryo!

    ReplyDelete
  2. Very nice celebration you have! Cute daughter you have too!

    ReplyDelete
  3. Cute card....paborito pud namo ang Red Lobster.

    ReplyDelete
  4. That was a cute card indeed! Love the Akesha pics as always, too!

    ReplyDelete
  5. I guess it only makes sense that you'd have a perfect wife too!

    Love that Sis!

    ReplyDelete
  6. belated happy fathers day to your hubby girl hehehe passed na muna ako sa mga meme masyadong busy eh.... happy thursday morning sau

    ReplyDelete
  7. Ka swerti ni honey tsang pinalitan mn ug shoes and more plus free dinner at red lobster pa. Well, he deserved it, heis a good father and husband to you guys.

    Ugma nku tiwas bloghop na sd tsang, nasakit ko uy, tapul nga sakit waaaa.

    ReplyDelete
  8. I love your card, Dhemz. The praises go back to the perfect wife, indeed.

    ReplyDelete
  9. akesha is getting bigger now and she is so cute.

    ReplyDelete
  10. I love the card, Dhemz. Ang sweet ni Akesha. She is so cute too. Dako na siya oi.

    Belated Happy Father's Day to your hubby. Among father's day diri sa Oz kay Sept pa.

    ReplyDelete
  11. oh wow..super sweet ni Akesha and super cute pa..nice ang imo card for your hubby sis...you both deserve each other sis..

    ReplyDelete
  12. cute kaayo ang pic ni Akesha nga ga-kiss sa iya papa...pareho diay mo ni Tsang Dhemz, gi treatt si hubby..hehe...ako way ma treat...then ako papa gi greet nako nah! wa kasabot, unsa daw ng Happy Father's Day...kanus-a daw nauso na...waaaaaaa

    ReplyDelete
  13. Wow ka cute...I have never been to Red Lobster Dhemz. I will ask my hubby to take me there one of this day.

    By the way. I have a sweet blog award for you. You can either post it or not basta ako gihapon ni ihatag sa imo. You're very sweet kasi dhemz. Thanks for everything.

    ReplyDelete
  14. sis D u are so lucky kay buotan ang papa... ka porma jud ni Akesha oi... hehhe...

    Btw, summer vacation lang sis... balik sad sa August sa schooling wala pa tawon koy 1/4 sa akong eskuela wala pako nahibaw an...

    ReplyDelete
  15. daming gifts ni Gorio :-); cute ng pix nila ni akesha...ang sweet!

    ReplyDelete
  16. wow, what a sweet daughter .. ang cute ni Akesha sis, liwat nimu :)

    Btw, ako passport green pa, sa Pinas nako renew kay papauli naman pud ko :)

    ReplyDelete
  17. Akesha is turning out to be a pretty attractive young lady. And she was so sweet too to her daddy. So nice of you to treat your hubby and Akesha on Father's Day. I'm sure your hubby enjoyed each moment of that momentous day. Thanks for the post. God bless you all always.

    ReplyDelete
  18. Wahhh ang engrande ng celebraciones hehehe. Ako di ko pa napopost, alang time lol..

    ReplyDelete
  19. Akesha is super kawaii!!Daming pressies for fafa Greg!Hinde halata na labs na labs mo cya!^_^

    ReplyDelete
  20. How cute naman ng binigay ni Akesha!! Daming gifts. ako wala binigay ke husby haha..

    ReplyDelete
  21. you're so galante naman sis.. i could imagine how Akesha greeted her papa, so cute.. i love the card's message too.. haha it really make sense talaga lol.. Happy weekend ganda

    ReplyDelete
  22. sweet! happy mommy and daddy moments ito!

    ReplyDelete

Thank you so much for dropping by and for leaving a comment. Your opinion is highly appreciated!

You can also visit my other blogs:
My Family Blog
My Kitchen Blog
My Shopping Blog